Sängen snart kanske da

ja.. dagen har bestått av ett besök på nya ÖB, två vändor till Jysk och blge marknad.
Å sen feber  =(
FAN!!
Ska ju åka kl 06.00 imorron bitti på kryssning ju..
men men, bara att bita ihop! Jag ska INTE stanna hemma!
Blev lite inhandlat idag iaf, ett nytt databort, en strykbräda, cocosbollar vilket är ett måste på en marknad, likaså strumpor till mig och lilla Nine, hmm, vad mer da... matsäck till bussresan imorron, å lite annat smått å gott typ kattsand å tvättservetter till bilen.

Nu ska hag sova så jag orkar upp imorron (inatt)
Bussen går ju från Borlänge kl 06.00 så.
Aline kommer nog tycka de blir skoj att åka lite båt iaf...
Puss Hej

Å nu ska jag kolla om de går att ändra så anonyma kommentarer inte går att lägga in, de är ju bara fegt ju.. :P jag står för va jag säger och gör så själv behöver jag aldrig kommentera anonymt!!!  :D

Sitta hårmodell nästa vecka igen da  :D Åt Wella än en gång,.. NICE!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0