Ska väl...

...klargöra lite saker da..
Fick MVG på matteprovet så de va ju skönt.
Och Aline hade åkt på halsfluss så därför hon va dålig, nu äter hon pencillin IGEN, 3e gången på kort tid nu =( Inte bra, borde kanske utredas varför hon får så mkt problem med halsen? först scharlakansfeber som faktiskt åxå är streptococer i halsen och nu halsfluss som hon även haft en gång tiigare i år med. den här gången fick vi inte ens träffa en läkare, utan bara en sköterska som tog ett halsprov och sen fick vi hämta pencillin på apoteket bara.. jag ifrågasatte att de kanske inte va så bra eftersom man kan bli immun mot pencillin men fick inget svar och hämtade väl pencillinet da.. som jag mår nu så orkar jag inte bråka till mig nån undersökning av henne. Läkarna borde väl kolla upp saker innan dom skriver ut mediciner hit å dit? Det står ju allt i hennes journal så de är välk deras ansvar?
Äh, orkar inte, idag va hon iaf pigg igen och tur de för jag kan inte vara hemma från skolan så länge, ligger efter ju  =(
blir att plugga hela helgen antar jag, de går så trögt eftersom inte aline låter mig sitta nån lång stund heller.
Hon ska på Balett på lördag iaf om halsen ser bra ut, men får se om hon får börja eller inte för de kostar ju faktiskt en hel del :( tyvärr!! Och man är inte rik när man pluggar.
Aja, sen blir de SSAB hela em och se hur de ser ut där, varit dit när jag var yngre minns jag men minnet är inte så bra så allt kommer ju kännas nytt iaf, ska bli intressant, efter de ska vi äta kräftor hemma hos mamma hela familjen. GÖTT!!!!

Å så ska jag väl hinna med att umgås med Conny åxå är de tänkt. aja, nu blir de natti natti iaf.

Puss Hej!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis! gummsan MVG! WOW!

du är duktig!

2008-09-09 @ 15:52:34
URL: http://maniskasandral.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0