Skolan...

... ja de känns riktigt bra i skolan även om jag inte tror på mig själv tillräckligt mkt för att vara nöjd..
Lämnade in en skriftlig psyklogi uppgift för ett tag sen och de blev "MVG", hon ville inte betysätta när de inte är prov men hon sa att den låg på den nivån så de va ju skönt, matte provet blv ju MVG som jag sagt tidigare och Engelskan jag lämnade in idag såg mycket bra ut sa läraren.. så jag kan bara jag vill  :D
kanske bara jag själv som klankar ner på mig hela tiden?? Idag börjadde jag iaf med "soppor" måste ju få bort massa kilon.. och har även börjat på Afrodans och på söndag kör Buggen igång.. ska försöka hinna med step up nån dag i veckan åxå har jag tänkt och aline börjar på gympa den 17e.
hmm.. vad mer da? idag betalade jag in anmälningsavgiften till högskoleprovet åxå, och nästa vecka ska jag göra massa prover i borlänge för att få intyget om dyslexi som jag ska ha till högskoleprovet.
De går framåt i mitt liv tror jag.
Smsat med M idag åxå.. känns konstigt..
Nu ska jag väcka aline som somnat med smörgåsen i munnen på köksbordet.. haha
sååå söt är hon  ;) ska lägga in en bild sen.
Ska tvätta håret åxå å sen åka till Carro och klippa mig, super duktig tjej på att klippa så säg till om nån vill gå dit.
Henne jag gått till i snart 2 år iaf..
Ha en bra dag.. Puss Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0