Bio

ikväll blir de bio.. med han som de tydligen gått åt helvete med.. :P fick höra idag att de gått åt helvete mellan mig å han.. men men, folk får tro och snacka hur mycket dom vill för jag bryr mig inte ett skiit i de!!  :D

jag vet ju iaf hur de ligger till så..

aja, fick oönskat besök nu på fm iaf, han kommer hit och pratar massa skit om min biologiska pappa bland annat, de tål jag INTE. så då var de färdig pratat!
Och sitter här och funderar på hur ofta jag planerat in saker på "hans" helger.. kommer inte på så många men enligt honom så har jag gjort de många gånger.. hmm??
aja, han har ju aldrig fel eller gör fel så får väl lita på honom da.. TSS!!!

bullshit!!

skulle kunna skriva hur mkt skit som helst men orka.. skriver i min dagbok ist så slipper ni läsa all dynga  :P

aja.. ska bli mys med bio senare iaf.. skönt och komma iväg på nått..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0