Fullt upp!!

ja.. skolan börjar 8e, julfest 10e på galaxen i Borlänge.
den 17 är stort firande, betalt och klart, de kommer bli skoj och även skoj för aline, men allt är ju lite hemligt eftersom de är en överreskning till en person i släkten så.
men de kommer bli skoj å träffa alla som man inte träffat på länge och de är betalt och klart nu iaf.

och så den 31a blir de hela huset, WWEEEIII!!!!

SKOJ SKOJ SKOJ!!!

Och imorron ska jag ringa BVC och reda ut de här konstiga med Aline åxå, och fort måste de gå.. men tvivlar på att de kommer gå på mindre än en månad men jag hoppas iaf och jag tror de finns en i Mockfjärd som jobbar med just sånna här saker iaf.. jag hoppas de.


Nu ska jag städa vidare.. =)

Puss Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0