Nytt år!

ja nu är de nytt år igen da..
skoj..
hänvisar till min bilddagbok om ni vill se bilder. jag lägger bilder där och skriver här  :P

Min bilddagbok

Hade skoj som faan igår, jobbigt att vissa blir helt dumma i huvet av alkohol bara :(
men men, jag överlevde iaf och vi hade skoj, massa barndomsvänner och klasskompisar å sånt. Kunde inte haft de roligare!!

Imorron blir de pulka och grilla med massa barn här i Djurås, efter de blir de en ridtur och sen åker vi bort en sväng på kvällen om aline orkar.
Lördagen är fullspäckad den med. Bara att hoppas på att de inte blir 20 minus för då är de inge skoj.
8e börjar skolan igen åxå, jag längtar dit faktiskt. Ikväll ska jag pyssla =)

Puss Hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0